hvordan oppfører patrolen seg i 4x4 på tørr asfalt??

hvordan oppfører patrolen seg i 4x4 på tørr asfalt??

Innlegg jab » 15/10/2009, 21:45

ingen gidder vel og lese vræk 4x4 mere så da spør jeg i en ny tråd .........

etter mye rare utfall og prøvelser - prøvde jeg bilen i hagen på gress i 4x4 og da gikk virket det ok
men på tørr asfalt bremser det i sving så jeg ikke tør gi på - en jeg kjenner mente at patrolen ikke har diff mellom foran og bak???!!! så at det oppfører seg rart på tørr asfalt var ikke så rart - 4x4 har du på i snøen og andre underlag så ting sklir seg til hmmmmm ........ stemmer dette??
onroader
jab

Offroader

Re: hvordan oppfører patrolen seg i 4x4 på tørr asfalt??

Innlegg mikke » 15/10/2009, 22:12

leser vræk jeg. men har bare hatt dlitt dårlig tid i det siste. skal vi ta det med en gang.
det har null å si om du gjør dette på asfalt eller på gress. på asfalt kan det bremse litt mere i sving enn det gjør på gress. men det skal slettes ikke hakke og knipe for det. 4x4 kan brukes på alle underlag uten noe problem. har du tatt av mellomaksler fram og bak og prøvd dette nå? sett om bilen triller lett_?
mikke

Offroader

Innlegg jab » 15/10/2009, 22:18

ikke fått gjort så mye........ fam og div spiser opp tia - har et par biler jeg selger + en chopper + driver på hytta og må få ferdig no tak ++++ huset hjemme sukk
men til beg av uka igjen MÅ jeg få gjort litt - det var meninga og bruke denna når snøen kom på hytta
også var det den j/%¤"%¤/¤##¤la glødinga - må få tak i den hovedboksen inni bilen trur jeg - er et mareritt bare å starte opp vræket - ryker no helt /#%#%"¤#!"#!
onroader
jab

Offroader

Innlegg mikke » 15/10/2009, 22:19

og jeg har også glemt en ting. har du montert eller er det montert bodylift på denne bilen?
mikke

Offroader

Innlegg jab » 15/10/2009, 22:22

nei det er ikke løfta noe hytte - det eneste jeg vet er at han som hadde den før meg i ca 1 mnd bytta til syntetisk olje på aksler og gear
og det var for det første drepen på simringer etc??? - drypp drypp
han jeg prata med som sa det kniper og bremser mente også at feil olje kan gjøre mye drit??
onroader
jab

Offroader

Innlegg mikke » 15/10/2009, 22:40

feil olje kan gjøre mye dritt. men når det kniper slik du beskriver,så er det nok noe annet enn bare feil olje..men feil olje kan ha gjort at en evnt slitasje har kommet fortere enn den skulle og derved framskyndet et evnt havari .ville fortsatt fått av mellomakslene for å utelukke problem. tar ikke lange tida heller.
mikke

Offroader

Returner til Patrol

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest