Har akurat kjøpt en 94 mod Y60, denne bilen har veldig behagelig AC, i tillegg til høydejusetring på hovedlys og diffsperre
Er det normal med AC på disse gamle bilene?
Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 14:14
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester