Hei. har en patrol y60. jeg lurer på hvor mye jeg må heve for å få plass til 37-38" dekk, eventuelt om jeg må kappe mye i skjermer osv.
har en arb, sperre til framaksling med komp. til salgs. ligger i eske!
Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 14:14
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester