Dette er feilmeldingen jeg får på min memoscan diagnose "throttle posi sen2"
Motoren går på halv effekt, men ingen motorlampe
Hvor sitter den.? Er den dyr og vanskelig å bytte.?
Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 22:24
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester