Strengere på BT.

Strengere på BT.

Innlegg Rappkjeft » 19/02/2013, 18:22

Bt på sitt verst

Ja da har eg vært på BT. på forus etter å ha blitt stoppa i kontrol og fikk mangel lapp (buggskilen og parklys i 1000m) på Patrolen min. vet ikke om eg har vært så forbanna eller fortvilt på mange år. men da eg kommer inn til BT. for og vise at eg hadde fjærnet og ordnet feilene på mangel lappen. så sier han at eg må få godkjenings/tuv papirer på snorkelen og alt utstyret som er på bilen. Denne bilen ble godkjent på slutten av 90 tallet. med dekk og heving O.S.V. som står i vognkortet men snorkelen og vinsj festet ble ikke skrivet inn i vognkortet men at det er vinsj på den. nå må eg få dokumentasjon på vinsj festen for å kunne fortsatt ha vinsjen montert. men noen sån dokumentasjon finnes ikke å få tak i, så da er den ulovlig men dei. på grund av at den er traffik farlig i en kolisjon, har eg tuv-pappir på den så er den ikke traffik farlig. ?
Det neste blir vel at eg blir kalt inn til stor teknisk kontrol igjen om en stund,
Dei sa på BT. at i 2013 er det satt av ekstra midler til flere kontroler langsveiene får å kontrolere biler som her ombygget og for å få dei bort fra veien mente han enne på BT.
Rappkjeft

Offroader

Re: Strengere på BT.

Innlegg sunde » 20/02/2013, 00:20

Vinsjen skal vere godkjent,eller sjult under/bak frontfanger for og vere ok langs veg.Snorkel er det ingen godkjending på.lit vrien han du har treft på der ja..
morroa har så vidt begynt (Hilux 38" Polar edition")
sunde

Brukerens avatar
Grøftas Konge

Innlegg Tormod » 20/02/2013, 22:30

Var på BT like etter nyttår og godkjennte hevesette mitt, de sa ingenting på snorkel og det vinsjfeste mitt, men stikker vinsjen/feste ut foran fanger må du nok forandre på det. Er noen som er ute etter å gjør livet surt for andre, sånn er det desverre på BT. Noen er faktisk ålreite å snakke med.
Patrol Y61 2004
Tormod

Advanced Driver

Innlegg Rappkjeft » 17/03/2013, 10:33

Jo da det er noen på BT. som er fornuftige og som det går an og snakke med. Har vert i samtale med de om godkjenningen på min Patrol. så nå ser de ut som alt skal ordne seg. :-)
Rappkjeft

Offroader

Returner til Patrol

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester