Bt på sitt verst
Ja da har eg vært på BT. på forus etter å ha blitt stoppa i kontrol og fikk mangel lapp (buggskilen og parklys i 1000m) på Patrolen min. vet ikke om eg har vært så forbanna eller fortvilt på mange år. men da eg kommer inn til BT. for og vise at eg hadde fjærnet og ordnet feilene på mangel lappen. så sier han at eg må få godkjenings/tuv papirer på snorkelen og alt utstyret som er på bilen. Denne bilen ble godkjent på slutten av 90 tallet. med dekk og heving O.S.V. som står i vognkortet men snorkelen og vinsj festet ble ikke skrivet inn i vognkortet men at det er vinsj på den. nå må eg få dokumentasjon på vinsj festen for å kunne fortsatt ha vinsjen montert. men noen sån dokumentasjon finnes ikke å få tak i, så da er den ulovlig men dei. på grund av at den er traffik farlig i en kolisjon, har eg tuv-pappir på den så er den ikke traffik farlig. ?
Det neste blir vel at eg blir kalt inn til stor teknisk kontrol igjen om en stund,
Dei sa på BT. at i 2013 er det satt av ekstra midler til flere kontroler langsveiene får å kontrolere biler som her ombygget og for å få dei bort fra veien mente han enne på BT.