Hei.
På ein patrol Y60 er paralellstaget det som går på tvers framom eller bakom framhjula? Det fremste staget har ein dempar på mitten.
Dato/klokkeslett: 25/06/2026, 08:31
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester