Har jeg kjøpt katta i sekken. HJELP!?

Har jeg kjøpt katta i sekken. HJELP!?

Innlegg Patrol'n » 29/07/2014, 01:36

Hei. Trenger litt hjelp her. Kjøpte min flørste 4x4 har ikke begynt å skru eller sveise eller noe enda. Får hver gang jeg tenker jeg skal begynne å bestille å bytte noe deler. Blir jeg like forbanna. Får finner ett eller annet uansett. Tenkte det var greit med den rusta som er + noe småtteri tenkte jeg når jeg så på den(før jeg kjøpte den.) i par dager etter jeg parkerte bilen hjemme så jeg det var bløtt under der. Hmm. Hva f er detta tenkte jeg. Viste det var liten lekk fra servo slangen. Men ikke så ille :o men "heldigvis " var det ikke servo som var lekk. Men en o ring eller hva det heter. Skumring blir kanskje mer riktig.? Så prøvde jeg bare å kjøre normalt idag med lock'n på å 4x4 var en liten grusvei :) men uansett kjørte ca 2-3 km før jeg stoppet på bensinstasjon. Da bremset bilen no så j@)kr@£%%}| av seg selv. Tenkte hva i svarte. Prøvde kjøre 2-3 meter. Det var akkurat som noen dro i brekker hardere å hardere. Da tenkte jeg at nå ha sikkert alt gått til H... Men skrudde av lock å satte i 2wd. Da trillet den som bare det. ? Noen forslag? Tenker det begynner bli tomt for olje på diff'n eller noe? Men som sagt er min føsrte 4x4 så har ikke peiling [TIRED FACE] men ikke nok med det. Åpnet panseret å skulle kjenne på vannet. Siden den sliter med å suge til seg vann. Vanskelig å forklare, men skal prøva da :) dere vet der dere fyller vann? Å skrur igjen korken, får så å sette på den på toppen av korken? Med et rør i vannet. Den skagen min er borte+ at slangen som går andre veien ikke går Moe sted. Kan ta bilder i morgen om noen kan være så snille å hjelpe meg med noe av dette?? Har noe fler prob som oljete turbo osv :( betalte 15k får den :) er det en god eller dårlig pris ?

På forhånd takk :)
Patrol'n

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Re: Har jeg kjøpt katta i sekken. HJELP!?

Innlegg Patrol'n » 29/07/2014, 06:19

Er foresten en patrol. Y60 2.8GR Etter hva jeg har skjønt. 93model
Patrol'n

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Re: Har jeg kjøpt katta i sekken. HJELP!?

Innlegg Tormod » 13/08/2014, 22:45

Litt utydelig hva du mener med locken?? Er det 4x4 eller diffsperra du mener??
Og det med vannet må du også forklare nærmere ikke så lett å skjønne hva du mener her.
Patrol Y61 2004
Tormod

Advanced Driver

Returner til Patrol

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester