Og måtte den ingeniøren som fant på den løsningen brenne lenge et hvist sted.....
Men noen gode ideer for å feste boksen igjen, vil helst ikke ha det inn i innerskjermene en gang til
Dato/klokkeslett: 25/06/2026, 08:29
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester