37" blir litt for grovt på en kort bil, synes jeg. Men det ser jo absolutt macho ut da
Nei, jeg må vel kjøre med 31x10.5-15 til 2010(det er hjula fra den parkerte Pajero'n min). Har jeg hatt et problemfritt bilhold til våren 2010 da, så har jeg vel klart å spare meg opp så jeg kan gå for 33x12.5-16, håper jeg. Det er 16" felger jeg har til Y60'n min, og dem er ganske pene, så det blir litt drawback å måtte kaste på hvite rustspoke felger på den pene Patrolen min. Spørs pm jeg ikke sandblåser dem, og lakkerer dem svarte gitt. Skal ihvertfall ikke være hvit rustspoke.
Så blir det vel å ha de 33x12.5-16 til dem er nedslitt, og da kan jeg kanskje gå for 35x12.5-16, for da har jeg forhåpentligvis hatt råd til litt mer heving av noe slag.
Vil helst ikke ta i for fælt med hevinga, så jeg skal slite på EU kontrollene heller. Og å kutte i karosseriet er ikke helt aktuelt enda gitt. Det kan jeg altfor lite om, og jeg har ikke råd til å sette bort jobben. Jeg har sett på noen tråder her inne, og det ser mildt sagt komplisert ut hvis man skal få det bra, og det er jo litt av cluet da, at det skal se dritbra ut.