toppakning - hvordan ser man om d er 1 2 eller 3 hulls??
skal bytte toppakning snart og lurte på hvordan man ser forskjell på 1 - 2 eller 3 hulls????
så på mekonomen at det var 3 stk og velge mellom
må man bytte boltene??? eller er det bare tullesnarvei og ikke bytte til nye koster jo 3-400
plukka av toppen på en motor jeg har rivd ut av en delebil og blokka dvs: veivlager råde på syl 1 var mørbanka og datt ut i småbiter (visste om det når jeg kjøpte den) hvordan er det fysisk mulig?? det rare var at tppen og stemplet var gullende rent strøkent men vanlig sot på di andre - hva kommer det av??? blitt vaska i diesel når stemplet ble evnt stående rolig????
har også sendt en e post til mekonomen for å få til samme prosenta som i tønsberg så det går an å handle her også
så på mekonomen at det var 3 stk og velge mellom
må man bytte boltene??? eller er det bare tullesnarvei og ikke bytte til nye koster jo 3-400
plukka av toppen på en motor jeg har rivd ut av en delebil og blokka dvs: veivlager råde på syl 1 var mørbanka og datt ut i småbiter (visste om det når jeg kjøpte den) hvordan er det fysisk mulig?? det rare var at tppen og stemplet var gullende rent strøkent men vanlig sot på di andre - hva kommer det av??? blitt vaska i diesel når stemplet ble evnt stående rolig????
har også sendt en e post til mekonomen for å få til samme prosenta som i tønsberg så det går an å handle her også
