er det noen forskjell på utstyr på patrolene 2000 - 2004? dei fleste skriver GR og det står det også på bakdøra, men noen skriver også SE. hva er forskjellen? Kjenner ikke så mye til patrol.
Om du titter under der du logger inn på Patrol i forumet, står det teknisk info. der finner du dette forumet, http://www.carsplusplus.com/search/inde ... ing=nissan%patrol her kan du se utstyr og legge til info om du har det. Dette gjelder også de fleste andre bilmerker.
Mener at jeg husker i hvert fall to versjoner: Luxury og Elegance. Elegance hadde takluke, skinninteriør og tredetaljer i dashbordet, og muligens også elektriske seter. Litt usikker på den siste... Forøvrig tror jeg de var likt utstyrt, og fra 2000 var det vel bare 3 literen som var tilgjengelig...??
luxury og elegance er vel fra 2005 og nyere. (trur eg) ser ut som det er elektriske skinnseter og automat og noen med takluke som er den som er påkostet. Men ønsker helst ikke automat. hehe. blir ikke lett. kanskje mulig å bytte seter framme og få elektriske.