Har akurat kjøpt en 94 mod Y60, denne bilen har veldig behagelig AC, i tillegg til høydejusetring på hovedlys og diffsperre
Er det normal med AC på disse gamle bilene?
Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 14:08
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester