Får ikkje turbotrykket over 0.8 uansett kor mye eg stiller opp, er det turboen som har blitt
Lei av dage og ikkje orker mer ? Eller kan det vere noe annet ?
Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 18:03
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest