Hei! driver og monterer dette settet på min nissan patrol y60, 97 mod.
LINK: http://www.dieselglowplug.com/nissan-pa ... -2004.html
Lurer veldig på om det er noen her inne som har montert dette i sin patrol, for skjønner ikke helt hvordan det skal gjøres ang tenningstrøm inn til releet.
For på koblinskjema står det "ignition" inn på 50 på relee, og "+ when key turned on" inn på 86 på relee.
Prøvde og bare dele en tenningstrøm mellom 50 og 86 på releet, men da virket ikke timeren, dvs att glødinga glødet hele tiden.
Så prøvde jeg og ta strøm fra ACC på tenningsnøkkelen dvs hakket før du får på alle lamper i instrumentet, og prøvde den inn på 50 på relee, og så tok jeg tenningstrøm inn på 86 på releet, men hadde samme problem da også.
Etterpå prøvde jeg kun strømmen fra ACC inn på 86 på releet, da virker timeren, og den gløder også en kort periode etter start, men ikke 1 minutt som det står att den skal gjøre.
Hvordan skal dette egentlig kobles? og hvordan skal man koble til glødelampa? står jo på koblingskjema att minus på glødelampa skal inn på L på relee, men hvordan skal man få til det når glødelampa står på ett printkort, og deler jordingen med andre lamper?
Håper på raskt svar da jeg regner med att det er noen som har gjort dette før meg:)
PS:KAN LEGGE UT KOBLINGSKJEMA OM ØNSKELIG.