Feilmelding/feilkode, Gløding Y60

Har en Y60 2,8T som har bynt å kødde med glødinga. Har ikke helt peiling hva jeg driver med, så jeg kan fortelle litt hvordan dette startet.
I vinter når jeg begynte å bruke bilen hadde den Jævli vanskelig for å starte.
Jeg starta i vår med å kjøpe 6 nye plugger på ebay, det ble bare montert 5 av dem for den ene knakk av dårli kvalitet. satt i en av di gamle istede.
Bilen starta som en drøm, å det kom så vidt eksos ut som om bilen var varm allerede. dette luksuslivet holdt 2-3 uker.
Bilen begynte å laga hvit røyk å føltes som en plugg var dårlig, så jeg tok valget å kjøpe en ny plugg.
(snakker om glødeplugger ja)
Når jeg bytta den siste pluggen å starta bilen , så begynte bilen å hoste som om en plugg VIRKELIG var død, la en ganske tykk røyk å det tok flere minutter før det ga seg, å glødelampa blinker til bilen er varm.
Jeg har ringt nissan, sett i delekataloger til div foretninger etter hvordan pluggene skal stå.
Jeg som jobber på bilxtra fant i delekatalogen, 1-2-3 skal ha 6,5V og 4-5-6 skal ha 11V. Nå har jeg kjøpt 3 stykker å har nå 12 forskjellige plugger som fungerer HELT fint.
Jeg ringte faren til en kompis som har hatt patrol i mange år, og er driver av et ganske stort bilfirma i byen. han forteller at jeg skal drite i hvor mange volt det er, se på plugger hva som passer og skjekk at dem fungerer.
Så nå har jeg prøvd pluggene her og der å bytta plass, men jeg kommer ingen vei. Det virker som relêet fungerer normalt.. men har ikke testa.
Glødelampa blinker med en gang jeg har fått start. men det er kun kaldstart som er litt vanskelig for stakkars bilen.Kunne trengt litt hjelp. noen tips? noen som har erfaring? det er en rd28t 93mod
I vinter når jeg begynte å bruke bilen hadde den Jævli vanskelig for å starte.
Jeg starta i vår med å kjøpe 6 nye plugger på ebay, det ble bare montert 5 av dem for den ene knakk av dårli kvalitet. satt i en av di gamle istede.
Bilen starta som en drøm, å det kom så vidt eksos ut som om bilen var varm allerede. dette luksuslivet holdt 2-3 uker.
Bilen begynte å laga hvit røyk å føltes som en plugg var dårlig, så jeg tok valget å kjøpe en ny plugg.
(snakker om glødeplugger ja)
Når jeg bytta den siste pluggen å starta bilen , så begynte bilen å hoste som om en plugg VIRKELIG var død, la en ganske tykk røyk å det tok flere minutter før det ga seg, å glødelampa blinker til bilen er varm.
Jeg har ringt nissan, sett i delekataloger til div foretninger etter hvordan pluggene skal stå.
Jeg som jobber på bilxtra fant i delekatalogen, 1-2-3 skal ha 6,5V og 4-5-6 skal ha 11V. Nå har jeg kjøpt 3 stykker å har nå 12 forskjellige plugger som fungerer HELT fint.
Jeg ringte faren til en kompis som har hatt patrol i mange år, og er driver av et ganske stort bilfirma i byen. han forteller at jeg skal drite i hvor mange volt det er, se på plugger hva som passer og skjekk at dem fungerer.
Så nå har jeg prøvd pluggene her og der å bytta plass, men jeg kommer ingen vei. Det virker som relêet fungerer normalt.. men har ikke testa.
Glødelampa blinker med en gang jeg har fått start. men det er kun kaldstart som er litt vanskelig for stakkars bilen.Kunne trengt litt hjelp. noen tips? noen som har erfaring? det er en rd28t 93mod