
Kjøpte en Patrol Y60 her i Mai, og lurte på hvilken type Diff-Lock det er på den? Er 1995 GR Y60 SLX. Er det elektrisk, pneumatisk eller mekanisk, og hvordan fungerer den? Er den 100% lock? Ganske sikker på at den er standard og ikke noe ettermontert. Har bildet av bryteren hvis det kan hjelpe (Sorry hvis jeg høres helt komplett naut ut)
Regner med at det er kun på bak-aksel og at det må være 100% stans før man aktiverer den også, har rett og slett ikke hatt behov for den enda. Men vi får se til vintern

På forhånd, takk =)
PSA: Hadde meg nettopp en omgang med det blinkende glødelampe syndromet (vet det er et vanlig problem på disse modellene), der bilen later til å gløde i kanskje 1 sekund før relèet kobler ut, og at bilen kan bli litt tung startet som følger av dette. Så hvis noen har det samme problemet så er løsning så enkel som at det største relèet i boksen bak batteriet er gåent, dvs det relèet som er skrudd fast med veggfeste. Kan være lurt å kontrollere begge fordeom. Grunnen til at det går er plast skivene (Isolatorene) som ligger mellom gløde-railene på de 3 innerste sylinderne er slitt, som gjør at railen kommer i kontakt med gods eller hverandre (usikker) og kortslutter relèet. Så før du skifter relè, få tak i nye skiver å sette mellom railsene, hvis ikke risikerer du å kortslutte flunke nytt relè.