Alle som har sett en 4x4 få utfolde seg har lyst på en selv!!
Ser bedre og bedre ut her inne!
Men én annen ting: Om jeg skulle ville fjerne avstemningen som jeg lagde øverst over emnet her. Hvordan kan jeg gjøre det? Eventuelt redigere? Eller er/skal dette etterhvert kun være forbeholdt admin/mdrtr å gjøre noe med
Hei var inne på internett i dag og surfet , da jeg kom over noe som heter http://www.groftekanten.no . Så ut som de hadde både dekk ti 4x4 og vinsj og div. kan dette være noe
et tips eg vet dem bruker i andre klubber alle medlemer har et medlems nr,vist aller for oppgjit dette og bruker dette som nr ved kjøring ute i løyper på bane i skogen og slik... har et nr på ruta si.lett og finne ut hvem som er hvem liksom.dette vet eg bmw klubben bruker osv fungere veldig greit det
morroa har så vidt begynt (Hilux 38" Polar edition")
Uten tvil ville det vert en fordel med medlems nr, det jobbes med sies det. men som jeg får opplyst så er det visst ikke lett å koble med dette forumet. for meg virker det jo litt rart da trodde nesten alle hadde medlems forum jeg, med medlems nr så ønsket vi oss veldig en klikk teller her da. hint -- hint
Hva med å lage en "sticky" "How to do.." tråd på hver model? Det er da lettere for nykommere å se hvordan de kan gjør gjør ting med bilene sine framfor å måtte spørre.. Eventuelt lete seg i hel i eksisterende tråder.