joachim skrev:mick2000 skrev:i må skrive mit tlf nr ned da jeres admistrator hele tiden sletter mine annoncer nr er +4522293849 ,har næsten alt i stumper fra y60/61 og vi laver næsten alt rust og lak af hele biler til meget fornuftige priser .vi er 100% ærlige og fortæller dig ik historie for at holde dig hen med pjat,ring og sig hva i trænger og jeg vil se om jeg ka fixe det,de bedste nissan hilsner fra dk.mvh michael
hei hva koster det for en komplett 4.2 td motor med gir lurer på å bytte ut 2.8, event tar du 2.8 i inbytte?
VIKTIG!!!!!!!!
For dere som ikke har vært så lenge i forumet så vil jeg nevne følgende, dette innleget er basert på en misforståelse i samenheng med at vi jobbet med forumet.
det ble ikke laget nok opdateringer og en del stoff ble borte fra forumet. blant det som det refereres til i denne meldingen.
Mick2000 ble lettere forbannet på oss grunnet dette. men alt er ordnet opp i og alle har forståelse for feilen som oppsto
Det var altså ingen av disse inleggene som refereres til her som ble slettet med vilje eller ønske fra administrasjonen.
Kun teknisk feil
!
Jo da det ordner vi.