Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 08:45

synes du har vært veldig flink jeg 
. Er ikke ute etter noe heder å ære men synes det er moro med en 160 og så lenge vi har denna "garasje" plassen her og blir oppfordret til å vise frem "prosjektene" våres så ere jo litt gøy å da å vise fram det vesle en gjør
Har vel bytta ut vær en mm snart å 

kj-gerilja`n skrev:må vell være noe å få gjort så du kommer deg på tur....
med litt aktivt skruing i noen dager med el probl og montering etter sveising og lakkering så ser det nå ut som om det er håp får turen nå 
mikke skrev:hvordan går det med elproblemet laffen? fant du ut hvor feilen lå?
roger hadde det godt her i trondheim han. synd jeg ikke var hjemme,da jeg måtte ut på jobb.men vertskapet tok seg godt av deg vet jeg
altid hyggelig folk å hilsepå samme hvor en kommer. Tror det er noe eget der med Nissan4x4.no folk gitt 
turbolux skrev:Vist du ikje finner ut av det laffen.. Så tar du enkelt og greit en lednign fra + på batteriet, å trekker inn i dashen og bruker en "fjærnknapp" som spretter ut igjen når du trykker på den og kobler inn + fra batteriet på den, og en kabel videre ut igjen fra bryteren og ned på innslaget, så har du iallefall en provisorisk løsning
Takker for all hjelp igjen folkens

? drar i morgen jeg så kommer hjem i slutten av uken så bli itte de første dagene da i hvertfall.Returner til Garasjer / Our cars & history
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester