De som vil ha dette gamle alternativet bruker det selfølgelig, men vi kommer ikke til å bruke dette over tid. da blir det noe bedre. Da vil vi trenge base forsterkere, så da må et par biler utstyres med dette også, men det kommer

Spørsmålet blir jo hva vi får godkjenning til. og hvor mange aperater vi får. men her er det en prosses som må gjenomføres.
jeg fikk dette til betong bilene.
og jeg fikk dett gjennom uten problemer til kalk traktorene graverne hjulasterne +++ det funker utrolig bra..
Så da er det bare å lage en god nok begrunnelse til at vi får dette igjenom til 4x4 arangementet vårt også.
Vi hadde en god runde med gutta i Røde kors på hjemturen

Nevnte da utstyr som båter- telt- generelt det vi disponerrer, evet biler ved behov, samt rafting båter ved eventuelle elvsøk eller lignende, der vi disponerrer brukbar redskap
Vil si at vi stille utstyret vårt til deres disposisjon om de har behov for det.
Så jeg ser litt lenger fremover med ting og behover derfor ønsker jeg det litt adeledes

Alle disse forskjelige tingene er sikkert fine til sitt bruk.
Men jeg mener at erfaringen min med dette bare ender med det samme. at det er bare for dårlig,
Så synes jeg det er rart vi ikke vil få denne skippingen, ved spesielle værforhold, den har altid vært der. så rart om det plutselig skulle bli borte.