[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Gearkasse Pathfinder 07 mod

Gearkasse Pathfinder 07 mod



Gearkasse Pathfinder 07 mod

Innlegg Pathfinder 31 » 15/08/2020, 09:46

Hei. Er det noen som har vært borti at girkassa på Pathfinder går varm? Har ekstern oljekjøler til kassa, men når jeg kjører med campingvogn (2000kg) tror jeg den blir varm. Det kommer plutselig opp 4wd lys i display og girvelger lys i dashbordet forsvinner og får ikke gire manuelt med kassa(automat) Noen som har vært borti dette? Finner ikke noen plasser at disse "varseltegnene" har noe med kassa og gjøre :think: Når bilen har fått hvilt litt så kan jeg kjøre videre.. Bilen er tunet og dpf/ egr fjærnet. Rå bil som drar meget godt. Er redd kassa tar kveld. Takk for svar..
Pathfinder 31

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 5
Registrert: 27/01/2017, 11:48

Returner til Pathfinder

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron