Her er problemet mitt med bokingen.
1 noen bor på enkelt rom-
2 noen vil ha dobbelt rom alene.
3 noen vil ha svitte med 2 med 3 pers og 4 pers
4 noen vil ha oppgradert dobbelt rom
5 noen bor på hytte
6 noen er 3 dager
7noen er 2 dager
8 noen kommer på lørdag
9 noen skal bare være med på middagene og kjøringen siden de bare bor der oppe.
10, noen har med barn og skal ha ekstra seng på rommet. noen har med barn over 15 år
11 noen kommer søndagen før og tar noen dager ekstra på ski.
alle disse tingen klarer ikke jeg å ha orden på , derfor har jeg overlat alt dette til Bardøla, så det er egentlig bare å finne ut hva dere skal ha, hvordan dere ønsker å bo, og så ringer dere Bardøla boking.
Så er det en kjøre avgift , som inkluderer all kjøring og lunsj lørdag. der har jeg dessverre ikke alle opplysninger, siden dette avhenger av , hvordan vi får kjøringen og hva de må stenge for at vi skal få kjørt der og da, dette avhenger av snøforhold++++ hva de skal lage for oss, som igjen avhenger av snøforhold.
vi må opp og ha nye vurderinger og planlegging, litt nærmere treffet for å få dette bekreftet.
Som jeg ser det nå (med forbehold)vil jeg tippe på at disse kostnadene, som er anntal beregnet. kan bli ca mellom 700 og 1000 kr pr bil, og 500 per passasjer. det dreier seg om 3 kjøre områder, som skal preppes og ordnes over 2 dager. vi prøver gjøre det så billig som mulig. mer info kan jeg ikke gi som det er nå. beklagelig vis.
grunnprisen på Bardøla mener jeg er ca 2000 kr pr stk (med forbehold, da jeg ikke fik tak i boking ansvarlig i kveld)
Vil bare for ordens skyld nevne at det er boket over 120 rom og 5x10 manes hytter til nå,
beklager dårlig info, men alt er beklagligvis ikke på plass, før nærmere treffet.
Pris stigning/endringen er hovedsaklig grunnet mer kjøre område, fler overnattinger. fler måltider. men tror ikke noen klarer få denne helgen rimeligere en vi har fått det , på et tilsvarende høyfjells hotell.
Skal vi ha kvalitet, ja så koster det litt ekstra , sånn er det bare. jeg tror dere får veldig mye for pengene dere bruker denne helgen

Jo da det ordner vi.