[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Lader ikke!

Lader ikke!



Lader ikke!

Innlegg finni94 » 03/01/2013, 19:27

Hei!
Jeg har en 1990mod Pajero diesel.
Når jeg kjøpte den ladet den litt dårlig, og jeg regnet med at det bare var å bytte dynamo. Nå har jeg fått den byttet med en dynamo fra en L200. L200 dynamoen var nyoverhalet når den ble satt bort, men så har den stått i fem år før jeg tok den ut satt den over i Pajeroen. Det har ikke blitt noe bedring. Er det noen som vet om det er noe eget laderelè på den? Eventuellt andre tips? :)

Finn Oskar
finni94

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 1
Registrert: 03/01/2013, 19:08

Re: Lader ikke!

Innlegg Vegard » 04/01/2013, 02:24

Skjekk etter Dorlig jording til chassiet eller batteri eventuelt kan børstene ha satt seg kanskje
Vegard

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 6
Registrert: 29/10/2012, 23:54
Bosted: Telemark


Returner til Pajero

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron