Dato/klokkeslett: 07/12/2025, 01:06
stensth skrev:Har du något gott tilbud på 17x10" felg til Patrol, navhål 110mm?
Tormod skrev:Jeg skulle hatt pris på felg til Patrol Y61 med tilnærma org innpress og i 9 og 8x16 evnt 17
Dekk1 Horten skrev:stensth skrev:Har du något gott tilbud på 17x10" felg til Patrol, navhål 110mm?
Dette er desverre utsolgt for øyeblikket, men jeg venter på oppdateringer fra leverandør. Jeg kommer tilbake til deg.
Hva slags innpress tenker du på? Original eller ombygd bil?
Dekk1 Horten skrev:Tormod skrev:Jeg skulle hatt pris på felg til Patrol Y61 med tilnærma org innpress og i 9 og 8x16 evnt 17
Litt dårlig med dette på lager også desverre, venter også på mer fra leverandør her.
Jeg har 7,5x15 et10 Mega Terrera, evt et brukt 17" sett i samme type (Står på min Hilux idag).
Tormod skrev:Dekk1 Horten skrev:Tormod skrev:Jeg skulle hatt pris på felg til Patrol Y61 med tilnærma org innpress og i 9 og 8x16 evnt 17
Litt dårlig med dette på lager også desverre, venter også på mer fra leverandør her.
Jeg har 7,5x15 et10 Mega Terrera, evt et brukt 17" sett i samme type (Står på min Hilux idag).
Bilder og pris?? Må evnt bli 17 ettersom dekk i 15 begynner å bli håpløst å få tak i eller har dere samme problemer med det???
amolle skrev:Har eller får du Bf Mud eller cooper stt i 35x12,5x16? Eventuelt pris på de?

odelien skrev:Noen mulighet å skaffe Dick cepek DC 2 felger? i 17?
Returner til Komersielle aktører
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester