øystein skrev::hand: Er innsats filter det er snakk om her

Det er vel ikke så ille men disse konfilterne er ikke bra for noen biler

Men ser dere har masse annent fint er det mulig å få noen mange % hos dere da

Legger med linken jeg
http://www.autopower.no/index.php?id= ( RABATTAVTALE )
Vi gir fast 10% til klubbmedlemmer, så det er bare å si at du er medlem av Nissan4x4 klubben så får du det.
Alternativt kan du spør etter Carl (hvis du ringer) eller maile
Carl@autopower.no" så skal jeg lage ett skikkelig tilbud til deg.
Vi kan og levere OME hevesett. Litt usikker på prisene vi har på disse, men det kan alltid sjekkes.
colormax skrev:Helt sikkert bra dette men det er noe av den oljen som ødelegger luftmengde sensoren. men vet ikke om d22 har denne
mener ikke utale meg negativt men sjekk dette grundig, for det har vært problemer med tilsvarende dette.
Jeg er klar over det problemet du nevner, og det er riktig at oljen i slike filter dreper luftmengde måleren.
Dette er noe jeg får spørsmål om daglig.
Problemet her kommer når man renser filteret, så er det mange som er VELDIG generøse med olja.
Her skal det være en mikroskopisk mengde olje på filteret, og så lenge man oljer det inn med RIKTIG mengde olje, så er det INGEN problem.
Har kjørt med olje-basert filter på biler med LMM i mange år selv, i tillegg kjører alle jeg jobber sammen med med det uten å ha noen problem fra dette.
Vi selger ca 200 slike oljebaserte filtere i året, og når kunden oljer inn filteret riktig får de ikke problemer med LMM.