bytte av motor

bytte av motor

Innlegg jmm » 09/02/2010, 00:11

Fekk motorhavari på D22 etter 70 000km,etter som eg har sett her på forumet så er det "normalt".
Dette hendte i sept. -09 då var bilen under 5 år, eg leverte bilen til Autosenteret i Bergen.
Dei byttet blokk med ny veiv osv. Fekk bilen att etter 14 dager alt ok.God og Grei sørvis hjå Autosenteret.
Då eg hentet bilen ville eg ha ført inn i sørvis heftet at det var byttet motor blokk på bilen.
Men det nektet Autosenteret å gjere, det skulle ikkje stå / bevises noen plass i sørvise heftet at dette var utført.
Dette var ei garantisak så det skulle ikkje nevnes i sørvis heftet fekk eg beskjed om.
Er det andre som har opplevt dette ? Er det vanlig å ikkje føre slike garantisaker inn i sørvise heftet? Eg begynner å lure på om dei virkelig har byttet blokk.

Etter denne reperasjonen går det mellom 5-7 sek. før oljelyse slokner på kald/halv lunken motor. Det er litt lenge så det er noe som ikkje stemmer.
Skal inn å få dette sjekket.
jmm

Nissan4x4 fan

Re: bytte av motor

Innlegg colormax » 09/02/2010, 00:17

jmm skrev:Fekk motorhavari på D22 etter 70 000km,etter som eg har sett her på forumet så er det "normalt".
Dette hendte i sept. -09 då var bilen under 5 år, eg leverte bilen til Autosenteret i Bergen.
Dei byttet blokk med ny veiv osv. Fekk bilen att etter 14 dager alt ok.God og Grei sørvis hjå Autosenteret.
Då eg hentet bilen ville eg ha ført inn i sørvis heftet at det var byttet motor blokk på bilen.
Men det nektet Autosenteret å gjere, det skulle ikkje stå / bevises noen plass i sørvise heftet at dette var utført.
Dette var ei garantisak så det skulle ikkje nevnes i sørvis heftet fekk eg beskjed om.
Er det andre som har opplevt dette ? Er det vanlig å ikkje føre slike garantisaker inn i sørvise heftet? Eg begynner å lure på om dei virkelig har byttet blokk.

Etter denne reperasjonen går det mellom 5-7 sek. før oljelyse slokner på kald/halv lunken motor. Det er litt lenge så det er noe som ikkje stemmer.
Skal inn å få dette sjekket.

Får du ny motor så har du vel garanti tid på ny Nissanmotor på 150 000 km er det samme typen blokk de bruker, som my tyder på, så har du samme problemet og muligens ingen garanti etter 6 månder :?: :?: :?:
Tror dette begynner bli et ubehagelikt emne.
Er det ikke gjort noe med tetningene mellom bunpanne og blokk så kan du risikere at den suger luft der og da får den ikke opp oljetrykket så raskt som den bør.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Innlegg jmm » 09/02/2010, 20:14

I følge nissan (autosenteret) så er det ei heilt anna blokk??
Dei gjev ikkje noko garanti på den nye blokka.posting.php?mode=edit&f=2&p=20780#
Du kan væere inne på noe vedr. bunnpanna og oljerøret, med tanke på den lange tida det går før oljetrykket kjem.
jmm

Nissan4x4 fan

Innlegg colormax » 09/02/2010, 21:56

jmm skrev:I følge nissan (autosenteret) så er det ei heilt anna blokk??
Dei gjev ikkje noko garanti på den nye blokka.posting.php?mode=edit&f=2&p=20780#
Du kan væere inne på noe vedr. bunnpanna og oljerøret, med tanke på den lange tida det går før oljetrykket kjem.

rart man ikke leverer garanti på et motorbytte, er det dårlig med selvtiliten der. :mrgreen:
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest