colormax skrev:Ting tyder på att Biltilsynet vil kalle inn alle Y61 med soltak, for å sjekke om de holder mål som varebil etter forskriftene til biltilsynet.
De mener bare Patrol Y61uten soltak holder disse målene , og krever att du viser bilen for godkjenning, og da skal kassen passe inni.
Dette vil i såfal blir en lite morsom sak for mang ePatrol eiere antar jeg.
Ja d skal du : Høylandet Auto kjøpte jo tilbake Patrolen for d samme som jeg betalte,d som har skjedd er at en i Drammen har ,,glemt,, at d er soltak på noen biler i ,,verden,, og dermed er d faktisk ganske mange Patroler m/soltak som triller rundt i d Norske avgiftsland ulovlig. Pass opp for ,,utekontroller,, Baer de 2 siste uker før jeg leverte tilbake min Patrol,ble d solgt og registrert 3-
tre like biler med soltak Jeg har også sett at noen er solgt med opphøyd tak og utkoplet soltak. Tilbakevirkende kraft?? Vi er i Norge og han som sa på TV at Norge er den siste ,,Kommuniststaten,, i Europa har f....n meg rett.
Min var jo en 2004m-(overligger) registrert i 2007,ikke import. Flere av disse har jeg observert. Så jeg har en del ,,stash,, tilsalgs
Men ikke til Norsk Offroad priser.
Jeg er jo en ,,gammel,, Amcar mann,og vi skiftet og ,,kjingset med karrosseri på 1980 tallet,Malibu og Caprice. Alt gikk greit da. men NO
Så jeg har en del dekk,stash etc.tilsalgs

Skift Olje på 1000mil så går d greit med 3.0 motorene,uansett Acea og synt/delsynt/Nordsjø

Advarsel

Advarsel

Styr unna Høylandet Auto