og riktig fin ble den 
Tror jeg tilater meg å kalle denne Norges flotteste Y61, gratulerer så mye
Den vil gå ubemerket på parketten tipper jeg

Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 11:56
og riktig fin ble den 


Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester