Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 13:50
colormax skrev:ville spart dere for mange unødige tlf om vi fikk en pris og bilde av produktet.

torpa4x4racing skrev:så det er billig?? har ikke peiling på slike priser jeg hehe..
Stig skrev:torpa4x4racing skrev:så det er billig?? har ikke peiling på slike priser jeg hehe..
Prisen på karosserihevesett (Body-Lift kit) er kr. 3.875,- inkl. mva. brutto. Dere har 20% på denne prisen, så nettoprisen er kr. 3.100- inkl. mva.
Komlett sett ligger på ca. 8.750,- netto til dere ink. mva., men da uten sjakler.

kj-gerilja`n skrev:Stig skrev:torpa4x4racing skrev:så det er billig?? har ikke peiling på slike priser jeg hehe..
Prisen på karosserihevesett (Body-Lift kit) er kr. 3.875,- inkl. mva. brutto. Dere har 20% på denne prisen, så nettoprisen er kr. 3.100- inkl. mva.
Komlett sett ligger på ca. 8.750,- netto til dere ink. mva., men da uten sjakler.
kjempe flott å få ut litt priser på ting til kc her... takk til stig for dette...
. er det komplet sett med torsjoner da kj-gerilja`n skrev:det settet til 2000 er det 2" eller 3"..???? og hvor..??
kj-gerilja`n skrev:det settet til 2000 er det 2" eller 3"..???? og hvor..??

Returner til King cab & king cab navara D22
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest