Bergfoss sentret et vel greit det..Kan jo hende det blir flere treff ettersom, da kan vi jo ha det på flere steder..Kan vi ikke prøve å få til noe nå til fredag da??
jobber kvelden denna uka je + lørdags formoddag . Passer best på dagtid eller om søndag for meg men dekk må jo bære sette dette i sving så vi får starta en gong Kommer sterkere tebake sea je
passer dårlig for meg i helga men blir med en annen gang jeg. nå har jeg akkurat offeret litt karosseri for og få plass til intercooleren. den ble stor nok ja. å i helga skal jeg sette på body lift som jeg har hatt liggende lenge nok nå synes jeg.
patrol 3.3td med 32" hjul,3"bodylift og ic. 46924404
noen andre som har tid å lyst til å røyke å skravle litt på dokka på fredag da?? Vi lager da flere treff ettersom vi.. Vært moro å møte noen fra forumet også,og andre som kjører 4x4 å det da
Hovedsaken er at du kommer,får du med deg flere med 4x4 å eller? Jeg har fått med meg en kompis som også kjører patrol,men vi tar vel en bil bare tenker jeg
Takk for hyggelig treff på Dokka...Alltid hyggelig å møtes å prate bil og møte nye folk..Blir flere treff og folk etterhvert regner jeg med..Moro å samle 4x4 folk da