Har allerede montert 2" hevesett på den med 33"Wrangler dekk, men har fått 2" syken desverre

Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 10:34

nemis skrev:tøff bil det du har der jamen å møe innpress er det du har på de felgene der, er det -52 tru
colormax skrev:38" er kjempe fint det, Mickei Thompson 38" er et stort dekk på denne bilen, Men at dette ser volsomt ut, er det heller ingen tvil om.
Du kommer nok ikke til å gli gjenom så mange kontroler for å si det sån![]()
Dekket du spør om er et meget bra dekk og kan anbefalles, men M/T lager jo heller ikke noe dårlige felger, er jo en grund til at de aller fleste velger nettopp den felgen.
Tipper dette settet vil koste,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ca 15200+6600 =21800 kr ferdig montert balansert og ink hjulmutre og senterkopper.
Velger du derimot 37x12,5 15 med 12x15 mt felg så havner du på ca. 8800+6600 =15400 kr -===============================================
Ta en prat me gutta som kjører på disse hjulene, så får du en nøytral tilbake melding på hva folk mener om dette dek valget.
Jeg setter på MTZ på min Patrol snart, med 15,5 x15, dette velger jeg kun forde det blir litt værst, skulle jeg vært fornuftig , ville jeg valgt G/Y MTR med 12x15 på denne bilen.
Det er et meget bra dekk til det meste.

så innleget mitt var jo ikke i tråd med spørsmålet, beklager innbrytelsen colormax skrev:Alternativ A er konge, Men tror ikke du blir misfornøyd med alterativ B det er også veldig bra.

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest