Stjålet Patrol Y60 reg.nr. PA15015 FUNNET

Stjålet Patrol Y60 reg.nr. PA15015 FUNNET

Innlegg Kenneth32 » 29/04/2009, 18:14

Denne ble stjålet fra P-huset på Ahus idag kl. 1015 ifølge overvåkningskameraene. Jeg fant ikke ut dette før kl. 1530 tida, så dem har et godt forsprang :bang:

Faen at man aldri kan få ha noenting ifred azz :(

Hvis dere ser en Patrol som er svart fra taket og til midten av dørene, og grå resten nedover, med kufanger og 4 blå og runde tusenmetringer, så ring meg på 91344503 eller en PM fort som mulig, sjøl om det er midt på natta.

Forholdet er meldt til politiet, og jeg har varsla forsikringsselskapet, så ballen ruller. Alle enheter er informert om dette, så vi får se. Det jeg trur kommer til å skje, er at den blir brukt som rambukk i en eller annen sjappe i løpet av få dager.

Han gjøken som tok den hadde tydeligvis pekt seg ut akkurat min bil, for han kom inn i P-huset, og gikk rett til min bil, og der sto det ganske mange biler som var nyere, bedre og finere enn den gamle haugen min.

Hvis den forpulte drittsekken som tok bilen leser dette, så skal du vite at du er på videotape, og jeg har sjøl sett tapen, så vi får se hvor lenge du holder huet over vannet :twisted: :twisted:
Forbanna oppsop :evil:
Sist endret av Kenneth32 den 06/05/2009, 15:50, endret 1 gang
Kenneth32

Offroader

Re: Stjålet Patrol Y60 reg.nr. PA15015

Innlegg KLAA » 29/04/2009, 18:40

Her er bilder:
Bilde
Bilde
Bilde
X-1983 Toyota Hilux 2.0 bensin på 35" (offroadbil)
X-1994 Nissan Patrol 2,8 GR SLX varebil 31"
X-1985 Toyota LandCruiser lj70 2,4 td (Prosjekt som aldri ble ferdig)
x-1994 Patrol Y60 GR SLX 37"
x-1977 Volvo c303
1990 Jeep Cherokee 4.0 Limited

http://www.4x4norway.no/forum/viewtopic.php?f=25&t=563
*Kenneth*
KLAA

Brukerens avatar
Skogens konge

Innlegg kj-gerilja`n » 29/04/2009, 19:35

at det ikke skal gå ann å ha noe i fred.... eneste som funker med sånna folk er en god runde med deng.... :twisted:
if you aint stuck u aint trying.... Kjører king cab og komatsu HD 605...
tlf 92648276
kj-gerilja`n

Brukerens avatar
Skogens konge

Innlegg StianHdj80 » 29/04/2009, 20:13

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Dette er det aller verste jeg vet!! Forbanna skithaua!. At ikke de kan la andres være i fred.. Sånne folk skulle fått amputert hodet! Har sendt beskrivelsen av bilen til noen kamerater i Oslo, man vet jo aldri, kanskje noen ser den.
Føler med deg. Dette er dritkjedelig.
LC 80
LC 70
StianHdj80

Brukerens avatar
Skogens konge

Innlegg colormax » 29/04/2009, 21:06

Prøv å få filmen ut fra overvåkingen, så blir det enå litt lettere å finne bilen igjen.
men jeg er lit forundret til at bilen forsvant så fort, hadde han nøkel???? hvorfår går han direkte inn og tar denne bilen??? bilen kjører 15 min etter du forlater den.
vist noen du skulle akurat dit.
skulle nesten tro det var noen som kjente til deg.
Uanset veldig kjedelig for deg. håper dette ordner seg for deg, du har jo sliti nok med uflax da.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Innlegg 38¨patrolen » 30/04/2009, 22:09

Skal holde utkikk som bare det.. hater folk som stjeler biler og raserer de.. hvertfall sånne biler man får et forhold til..!! :evil:
og hvis man finner de så bør de overkjøres i sving med sperra på... håper du får igjen bilen din så hel som mulig, for det så jo ut til og være en pen bil.. det er det absulutte største mareritt og miste bilen sin på den måten.. håper du finner'n kjapt..
-1991 Nissan Patrol 4.2 TURBO IC med 38''... 4'' heving og islandsbreddere.., Vinsj og VIAIR komp. m tank.
-1997 Chevrolet tahoe 32''
-2010 Polaris Big Boss 6x6 800... Snart med belter!
38¨patrolen

Nissan4x4 fan

Innlegg Kenneth32 » 02/05/2009, 10:43

Ja, bilen er om jeg sjøl skal si det....dritpen, og jeg har nevnt før.....rett etter at jeg kjøpte den at jeg fortjener egentlig ikke en sånn fin bil, for jeg bruker bilene til det dem er til. Riper, bulker osv. har aldri plaga meg....til og med da jeg kjøpte meg en helt ny bil i '99. Den fikk også kjørt seg.....sjøl om det var en Hyundai Elantra stv.

Men av en eller annen grunn var jeg ganske redd for denne bilen :shock: Den var jo så pen, og jeg har ønska meg akkurat denne typen bil i maaange år. Så jeg fikk likssom i pose og sekk. Fikk jo med "bittelitt" problemer på kjøpet også da, så den har dessverre stått mer enn jeg har fått kjørt den, men nå begynte alt å bli i orden, og jeg kunne få EU godkjent den i mai.....men sånn gikk det jo ikke pga. et klåfingra rasshøl. Får håpe dem ikke ødelegger bilen, bare for å ødelegge. Jeg hater tjuver av hele mitt hjerte, men dem som ramponerer bare for å ha gjort det.....dem har ikke samme rett til å leve i samme samfunn som oss andre :twisted:

Han som tok bilen haddde hvit bukse/genser, mørk bukse, kort mørkt hår, og en crossover ryggsekk....altså en sånn som går over 1 skulder, og festes i hoftereima. Det bør være bare et tidsspørsmål før det dukker opp noe her, og jeg gleder meg til å se på :twisted: :lol: :lol:
Kenneth32

Offroader

Innlegg KLAA » 05/05/2009, 19:20

Fikk melding av eier idag... Bilen er funnet på Stovner i Oslo. :)
Desverre så har bilen blitt herjet godt med slik at endel er ødelagt. Noe har også bitt stjålet slik som verktøy og et barnesete :eh:
X-1983 Toyota Hilux 2.0 bensin på 35" (offroadbil)
X-1994 Nissan Patrol 2,8 GR SLX varebil 31"
X-1985 Toyota LandCruiser lj70 2,4 td (Prosjekt som aldri ble ferdig)
x-1994 Patrol Y60 GR SLX 37"
x-1977 Volvo c303
1990 Jeep Cherokee 4.0 Limited

http://www.4x4norway.no/forum/viewtopic.php?f=25&t=563
*Kenneth*
KLAA

Brukerens avatar
Skogens konge

Innlegg Kenneth32 » 06/05/2009, 15:49

Tusen takk KLAA for at du har lagt ut at bilen er funnet :D

Jeg har ikke vært i noe særlig godt humør, og har hatt en del å stri med siden jeg var inne og glana på bilen hos Viking. Jeg skal til Nissan der bilen står for rep. Dette for å gå over hva som var skada og ikke var skada fra før. Det eneste jeg mangla før jeg kunne ta en EU test var å ta av 2 tusenmetringer, og skifte alt i knokkelhuset på høyre side.

Dessverre ser det ut til at dem kan ha tatt noe av de delene til knokkelhuset, men det skal jeg få han på Nissan til å sjekke for meg. Tjuvpakket har bl.a. tatt fronten av stereoanlegget, men ikke selve anlegget. Så det er jo verdiløst for alle parter, så dette er jo bare på pur faenskap. Og det ser ut som dem har tømt pulverapparatet mitt foran inni bilen, så det så også veldig fint ut..... :doh: Begge låsesylindra i dørene var ødelagt, tenningslåsen, rattlåsen og hele dekselet under rattstammen. Dem hadde brukt slegga mi til den jobben, for den lå på golvet foran. Den lå opprinnelig under lokket bak i kassa.... Dem har kjørt "litt" offroad også. Giret sto i lavgirserien, og dem har rivi av div. stagg og fester under bilen. Bilen er med andre ord skikkelig rævkjørt :twisted:

Jeg syntes også det var litt mer oljesøl rundt på motoren enn før den ble tatt, så jeg er redd motoren ikke er mer. Det lå et kobberrør oppå dysene(gudene veit hvorfor), og dem har kuka og herja med de releene under dekselet ved høyre batteri. Barnesetet og absolutt alt verktøyet mitt er tatt, unntatt slegga og 2 1 håndstvinger. Jeg har sjekka dette dem har tatt oppimot Biltema, Jula og Clas Ohlson katalogen, og det vil koste meg litt over 10 lapper for alt verktøyet, makent stereoanlegg, og barnesetet.

Dem har til og med synki så lavt at dem har tatt Alronflaskene, det digitale multimeteret er jo selvfølgelig tatt, div. nøkler som er til andre ting er borte, 4 liter motorolje, (men dem tok ikke 4 liter rød frostvæske), men dem tok reservelyspærene, sikringene, post it lappene som det ikke sto noen verdens ting på, alle kulepenna mine, ødelagt allergi nesesprayen min og kasta alt som er rundt i hele bilen.

Ganske fristende å "#¤%&¤(%&"¤"#¤ sånne folk. Jeg ringte politiet, og det virka ikke som dem hadde sjekka bilen for spor eller fingeravtrykk, så saken antar jeg er henlagt. Oppsopet går fri som vanlig, og vi bileierne blir skadelidende med egenandeler, og man får sjelden igjen så mye penger at man kan kjøpe tilbake det man har mista :evil:

Men jeg skal ikke henge forsikringsselskapet mitt enda, for saken har jo akkurat begynt. Så ikke et vondt ord om dem. Men jeg har hørt andre sine historier, og det er ikke mye hyggelig.

Hvis jeg får bilen satt i den stand den var før den ble tatt, og jeg får rundt 10-11 lapper for å dekke inn det som er tapt av verktøy, stereo og barnesetet, så jeg kan kjøpe nytt, så har dette gått tålig bra for min del. Egenandelen blir jo også noen lapper, så jeg må på bygda og låne penger...igjen... Bilen så bulk og ripefri ut igår, men den var ganske møkkete, så jeg er ikke 100% sikker enda, og jeg var ganske stressa inni huet mitt, så jeg er som sagt ikke sikker. Men alle hjula + det splitter nye reservehjulet er ok, og alle 4 tusenmetringa er ok. Setene og interiøret....utenom under og rundt rattet så helt og greit ut, etter det jeg husker. Men fytti katta for et rot dem har etterlatt seg gitt :evil:
Kenneth32

Offroader

Returner til Patrol

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester