Har vært på biltilsynet og skulle godkjenne hevesett,fikk ikke godkjent før jeg har fått justert lasteventilen i forhold til hevinga.
mvh Border Patrol.
Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 07:39
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester