Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 14:30
kent skrev:prøvde noen 31.10,5.15 på bilen min idag og de subber faktisk borti bak på skjermen er dette normalt med så "liten" dim?
trur faktisk det var pajero felger e prøvde ja.. kvite felger i hvertfall, og har vært på pajero jacolormax skrev:kent skrev:prøvde noen 31.10,5.15 på bilen min idag og de subber faktisk borti bak på skjermen er dette normalt med så "liten" dim?
Innpresset på felgene teller også, er det Pajero felger du prøver![]()
kj-gerilja`n skrev:hmmm... vet ikke helt.. på min kc 88 model er det 32.11,5,15 og der er det kappet og skrudd opp litt på fjæring.. vet ikke hvordan det er med mindre hjul...![]()
de dekka og felgene er foresten til salgs...![]()
Bullzballz skrev:kjører med 31-10,5/ 15 på min, subber litt forran ved fullt rattutslag
Bullzballz skrev:kjører med 31-10,5/ 15 på min, subber litt forran ved fullt rattutslag

kent skrev:kj-gerilja`n skrev:hmmm... vet ikke helt.. på min kc 88 model er det 32.11,5,15 og der er det kappet og skrudd opp litt på fjæring.. vet ikke hvordan det er med mindre hjul...![]()
bilde type pris?? på dei dekka felgene
kj-gerilja`n skrev:kent skrev:kj-gerilja`n skrev:hmmm... vet ikke helt.. på min kc 88 model er det 32.11,5,15 og der er det kappet og skrudd opp litt på fjæring.. vet ikke hvordan det er med mindre hjul...![]()
ligger bilde og pris på de dekka under dekk og felg....
colormax skrev:Bullzballz skrev:kjører med 31-10,5/ 15 på min, subber litt forran ved fullt rattutslag
Du må jo kappe literan fremme og flytte feste til innerskjermen- skvtlappene bak kant, enkel jobb.
Skal ta noen bilder neste gang jeg gjør det

kent skrev:kj-gerilja`n skrev:kent skrev:kj-gerilja`n skrev:hmmm... vet ikke helt.. på min kc 88 model er det 32.11,5,15 og der er det kappet og skrudd opp litt på fjæring.. vet ikke hvordan det er med mindre hjul...![]()
men med dei da burde e vell ha hevesett først
kj-gerilja`n skrev:kent skrev:kj-gerilja`n skrev:kent skrev:kj-gerilja`n skrev:hmmm... vet ikke helt.. på min kc 88 model er det 32.11,5,15 og der er det kappet og skrudd opp litt på fjæring.. vet ikke hvordan det er med mindre hjul...![]()
men med dei da burde e vell ha hevesett først
Returner til King cab & king cab navara D22
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester