Jeg har ordnet meg fri og blir med men tror ikke jeg blir der hele uken, tenkte kanskje fra Torsdag til Søndag eller noe i den duren. Hva har dere andre tenkt?
Går alt etter planen blir også jeg der hele uka, så fremt ikke noe skjærer seg i jobbsammenheng Hvis det er ting som må gjøres for å forberede gjengens ankomst, så kan jeg bidra. Hvis andreas_voss har en grasflekk må han bare ta kontakt hvis han vil ha hjelp til noe. (Ja til humpar i Vangsgata)
Med hilsen Pathman _______________________________________ Naturen oppleves best fra bil ! Pathman finnes også på forumene Tur På Hjul, TomTom og Scannernytt samt på Facebook og Twitter
Med hilsen Pathman _______________________________________ Naturen oppleves best fra bil ! Pathman finnes også på forumene Tur På Hjul, TomTom og Scannernytt samt på Facebook og Twitter
Begynner å nærme seg veko no. Satser berre på at været kommer til å holde seg. Om noen blir med på å finne på noe så er det bare å slå på tråden. 90957691
jeg og kompisen kommer til å bo på campingen i sentrum. håper på å få samme plassen som i fjor (helt nederst i hjørnet ned mot stranda) bare ringe meg også under veko hvis det skjer noe 976 29 200
Det er bedre med en dram i timen, enn en time i drammen.. Hilsen sheriffen i Kanada