Nokon som kan komme med tips på korleis eg bør koble opp ekstralys framme på navara'en?
Eg har montert ekstralys før, men ikkje på so ny bil, så eg er ute etter tips
Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 10:07
kjetilhansen skrev:Og hvis du vil styre dette på egen bryter gjør du likt, bare du kobler en bryter innom spolen på releet. Alså, Ene fasen til spolen direkte til minus og den andre innom en bryter før den går til plusspolen...
GTi-R Power skrev:Eg hadde tenkt å gjere slik "Kalle" seier. Eg hadde sett for meg at dette skulle bli problematisk, men tydelegvis ikkje.
Takk for svar
kjetilhansen skrev:Ting er kun så problematisk som du gjør det til selv hehe

Kalle skrev:Det reele typen der har jeg ikke sett før. Men i følge den tegningen må du ta en kabel fra den ene "S" til den andre og så videre til bryteren og så fra bryteren til et sted du har + når fjernlyse er på..
Har du kjøpt denne 42-688 hos biltema??
Jeg ville kjøpt et annet reele.. For da kan du koble det slik at du kun trekker 1 kabel igjenom torpedoveggen..
Men nå ser det ut som du må trekke 2.. Går jo det og..
Jeg vet ikke hvor på D40 det er lettes å trekke igjenom torpedoveggen men jeg ville sett på den siden ratte er på. siden jeg antar du skal ha bryteren i nærheten der.. Se fra motorrom siden. Pleier å være sånne svarte plastik plater eller gjennomføringer..
Lykke til.
Kanskje stefan vet hvor det er lett å trekke igjenom?
Kalle skrev:Du setter en "strøm tyv" på fjernslyskabelen på den venstre orginal lampen og trekker den til bryteren. Så fra bryteren og til begge "S"ene ellers følg bare tegningen
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester