Ikke akkurat meg med boble men fekk tak i en 90mod passat cl stv i går. Veldig hel og fin faktisk. Den blir tilsalgs om ei stund ska gjøra en innsats mæ pæt`n nå var planen, sveise og male litt
Så da ut som en grei bil mens du pusser opp den..Nødbil er greit å ha...En patrol blir aldri strøken, men man kan da pusse opp til bruks stand og til skogs bruk, eller som meg, til butikk bil
Lyst på dæ kan ikke du hjelpe meg med tru je men ellers så er kaffe,sleskende drikke og is godt nå om dagen da KAn jo komme tel Toten å da men je tenkte på at Gjøvik er jo ganske så sentralt får oss i distriktet rudt Mjøsa da
Så mange Patrol gutter dere er oppe på gjøvik, må dere da klare å hjulpet laffen å bytte den girkassa. stakkern kan jo ikke ligge der i grusen alene,med skruinga. gutten må jo ha bilen ferdig til sommerturen.
TAKKER for omtanken Roger Vi kunne jo kanskje ha hjulpet hverandre da patrol 35 Ang søndag om ett møte på mjøs stranda så kom med ett klokke slett så kommer jeg i vart fall
Nett igjen her da. En ruter som hadde tatt kvelden. Fikk skravlett litt tull i dag å. Laffen,Tommy,jeg å (sjefen) møttes på gjøvk en times tid i dag. Lite med 4x4 i dag da. Men ikke greit når gammle biler krever litt vedlikehold. Men morro å møtes å skravle litt tull å.