Ringte Nissan Nordic

Ringte Nissan Nordic

Innlegg colormax » 04/07/2009, 01:04

Jeg ringte til markesansvarlig for Nissan Nordic Norge. :bang:

Her om dagen ringte jeg til markedsansvarlig, for Nissan i Norge. Importøren.
Jeg tenkte kanskje de var inntressert i å være med å støtte litt rundt driften til http://www.nissan4x4.no eller bidra litt på turer og treff, ikke nødvendigvis økonomisk.
Dette siden jeg mener vi er et veldig possitivt forum for Nissan4x4 miljøet i Norge.
Men der fikk jeg klart svar gitt :lier: . det var de ikke intresert i, For de hadde så veldig lite penger, så vi kunne til nød leie litt nissan reklame efekter, men det også måtte vurderes.
Så Tilbudet jeg fikk fra denne karen var å sende en mail, om hva vi ønsket så kunne de muligens titte på det om det ble bedre tider.
Jeg må bare si at jeg føler det utrolig skuffende , at vi som har et forum med snart 800 Nissan etusiaster som har ofte fler en en Nissan bil, ikke er av interesse for importøren.
Mulig vi alle medlemmene i Nissan4x4.no burde legge 50 kr hver i en komvolutt og sende til Nissan Nordic, tipper de kan trenge det nå som de har fulsponset et kjempearangement i 1 uke på Voss, med folk som drømmer om å kjøre BMW Mersedes og Poche :mrgreen: :mrgreen: tipper di fest ikke engang husker det var Nissan som de kjørte. Men det er jo en annen sak :Whistle:
Men vi klare oss uten deres hjelp vi, om det er det de så indelig ønsker.
Tipper vi medlemmene her, bidrar til en sirkulasjon av minst 1500 biler iløpet av en 4 års periode, mest sansynlig er det mange fler :idea: :idea:
Tøft at de ser oss som så lite viktige. ja ja , vi er jo bare kunder.
Ikke sur :roll: Bare veldig- veldig-veldig skuffet :cry: :badboy:
Mvh Roger
97616000
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Re: Ringte Nissan Nordic

Innlegg hillbull » 04/07/2009, 01:24

ja dette var skuffende roger :roll:

ville nå tro at det kunne de jo drad go nytte av å sponse oss :think:

tanken på hvor mye salge har gådd opp pga det :Whistle:

men det er jo dems sit tap da :D
hillbull

Nissan4x4 fan

Innlegg colormax » 04/07/2009, 01:29

Jeg spurte på en hva jeg kaller orntlig måte. og fikk et het klart kjapt svar. At de ikke var intresert i det.
Tror faktisk ikke han viste om siden en gang, Svære karer dette vet du.
Mye mer gøy med sport, da får de være sammen med de store gutta som sikkert kjører mye Nissan biler. :dance:
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Innlegg hillbull » 04/07/2009, 01:34

tanken på hvor mange som kjører nissan 4x4/nissan hær i norge så tror jeg nok de har penger nok.. :doh: får ikke å snakke om dele salg osv
hillbull

Nissan4x4 fan

Returner til Skravlerommet

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester