dual transfer y60



dual transfer y60

Innlegg luriz » 07/07/2009, 02:16

Er det noen her inne som har kjøpt dual transfer til y60 eller'?
Jeg var vel en av landets første som monterte det i hiluxen min. Advance-adapter hadde akkurat lagd det ut får salg da vi kjøpte det. :idea:
BG-nor hadde den tid ikke hørt om det ennå og hoel hadde liten trua på det da vi ringte å pratet med han om det. Nå selger dem vel detta som varmt hvetebrød. :clap:
Det er i allefall noe jeg IKKE angrer på at jeg prøvde til den. Er jo bare helt rått med slik nedgiring. :dance:
MEN........
F... å dyrt det er til y60 da? Noen som har sett dette noen andre steder? Eller som sagt prøvd detta?
Må bare ha til y60 etterhvert vel.... :doh: :think:
luriz

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 57
Registrert: 12/02/2009, 19:37

Re: dual transfer y60

Innlegg colormax » 07/07/2009, 02:18

koster vel ca 6-7000 kr ikke så veldig galt det.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: dual transfer y60

Innlegg luriz » 07/07/2009, 02:19

jo det er veldig galt...
her er det.
http://www.marks4wd.com/products/gearma ... ual-tc.htm
koster vel 300 dollar til toyota.
luriz

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 57
Registrert: 12/02/2009, 19:37

Re: dual transfer y60

Innlegg luriz » 07/07/2009, 02:24

Sist endret av luriz den 07/07/2009, 03:01, endret 1 gang
luriz

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 57
Registrert: 12/02/2009, 19:37

Re: dual transfer y60

Innlegg colormax » 07/07/2009, 02:29

Ja Da var det meg som leste litt feil igjen :lier: tenkte på transfer nedgiringen, kan ikke forstå når vi trenger dette , har aldri sett noe behov for dette :think:
Men helt sikkert tøft om en finner buk for dette.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: dual transfer y60

Innlegg luriz » 07/07/2009, 02:34

Hehe, nei da trur jeg du får komme opp til oss i numedal å bli med oss litt på noen turer, får lav nok giring får man aldri. ;)
Spesielt ikke på vinteren. Hehe.
Neida, fra spøk til alvor:
Patrolen er jo faktisk ganske lavt gira originalt men når det blir får bratt så må man ha litt turtall får at den skal orke å dra opp bakkene. Og da er det faen så kjipt når bakken er litt skrå og man treffer en kul så man ruller nedigjenn. Da trenger man lav giring! :D
luriz

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 57
Registrert: 12/02/2009, 19:37


Returner til Patrol

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 0 gjester