Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 07:33

var på Nissan i kr sand i dag og prøvde å prakke en sånn bil på min søster 
kom gjere med mer nytting informasjn om disse bilene.Live77 skrev:Har akkurat kjøpt meg X-trail denne uken. Kommer til å følge med her litt fremoverJeg har jo bilder, men har enda ikke skjønt hvordan man legger ut bilder på denne siden
oyvindbl skrev:
Har hatt denne X-trailen i et drøyt år nå. Veldig fornøyd med bilen. Med 173 hk og 6 trinns manuell kasse er den forbausende snill på drivstoff.
Har vært vant til å kjøre amerikansk med endel mer dreimoment, så jeg savner litt mer drag i bånn før turboen slår inn.
Stort sett har den alt jeg ønsker av utstyr, men stigtrinn er nå på vei fra England og panserbeskyttelse pga steinsprut er på vei fra Australia.
Jeg har blitt utrolig glad i lysene i takrailsen, men disse takrailsene irriterer vettet av meg når jeg skal legge last på takgrinda som selvfølgelig ligger inne mellom railsene.. Så får man jo velge hva som er viktigst.
Jeg har hundegitter bak baksetet og skillevegg slik at det er delt i to bak denne.
Den originale platen over skuffen er tatt ut, ogpPå den ene siden er skuffen med en tilpasset plate oppå slik at bikkja kan ligge der med bånd vannkopp og bæsjeposer lett tilgjengelig i skuffen. På den andre siden har jeg da full høyde, og der er det plass til en manuell rullestol stående klar, men fotstøttene må taes av hver gang. Men det er ihvertfall fullt mulig å ha med stolen.

colormax skrev:Tja 50 mmingen høyere
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester