160 patrol



160 patrol

Innlegg galant 260 » 11/07/2009, 18:46

er et mange her som har go 160? eller er det flest y60 patroler på formet?
galant 260

Offroader
 
Innlegg: 111
Registrert: 11/03/2009, 22:00

Re: 160 patrol

Innlegg seb80 » 12/07/2009, 19:11

hei. jeg har en god 160 uten 4 gir. :bang:
patrol 3.3td med 32" hjul,3"bodylift og ic. 46924404
seb80

Offroader
 
Innlegg: 97
Registrert: 26/12/2008, 23:42
Bosted: hedemark. ringsaker

Re: 160 patrol

Innlegg galant 260 » 12/07/2009, 19:40

he he på tide skifte kasse?
galant 260

Offroader
 
Innlegg: 111
Registrert: 11/03/2009, 22:00

Re: 160 patrol

Innlegg seb80 » 12/07/2009, 20:14

ja er nok på tide men har andre prosjekter også. å døgnet har bare 24 timer. bare det skjer til vinteren så. eller noen gir meg riktig beløp slik den står så blir det annet prosjekt. :D
patrol 3.3td med 32" hjul,3"bodylift og ic. 46924404
seb80

Offroader
 
Innlegg: 97
Registrert: 26/12/2008, 23:42
Bosted: hedemark. ringsaker

Re: 160 patrol

Innlegg Patrol-laffen » 12/07/2009, 20:42

:arrow: 160 :?: joa står da en her :D Ta f eks en kikk på min garasje :mrgreen: Tenkte du på noe spess hel :think:
85 MOD PATROL 160 3,3 TD :-)
Patrol-laffen

Grøftas Konge
 
Innlegg: 401
Registrert: 08/09/2008, 19:04
Bosted: Raufoss

Re: 160 patrol

Innlegg galant 260 » 12/07/2009, 23:00

synes det er for litte av dei gamle go damene.og om det er noen som er moda og heva,og lurer på om noen treng info om gamle damer.viker som det er litt litte historie om dei gamle ,fks va som gjøres ang motor.fks er er fultt mulig å montrer 4,2 td i dei 160.også noen som lurer på va er 260 kontra 160,der er det mye rart man bruke fks hele karos ,og mange trur det er kun lågt tak på dei,men det er det ikke .også kan man sveise over tak fra y60 ,så man treng ikke smale tak vindu ,eller man har rust over side vindu bak ,som sagt det er veldig mye som gøres me 160 fks 4,2 bruker man bakasel og fram fra 260 ,og girkasse fester fra 260,fjør fester fra 260 ,front og bak fester gir mer løft lovlig ,det er ikke lett å hente deler.tenkte på å ta en del bilder av min ,som er gate mix ,og med lading er mye spørsmål fks 85 mod 25 amp.86 opp til 88-89 mai.35 amp.men det finnes en stor jævel også,husk at 24v,er mer amp en 12.volt system.35 amp,da må man opp ca 70 amp i 12 volt system.og mange trur at man ikke kan montre store bass og dunk dunk system?det er marine system 24,12 ,som lever masse power.og man kan montere 4 batt og lade kontroll system oså marine system,man kan kjøre ,2 batt eller 4x2,dynamo bruker man fra mit canter .ph noe skrive feil er det her med det driter eg i :shock:
galant 260

Offroader
 
Innlegg: 111
Registrert: 11/03/2009, 22:00

Re: 160 patrol

Innlegg colormax » 12/07/2009, 23:12

4,2 er vel 12 v da blir vel dette et problem.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: 160 patrol

Innlegg galant 260 » 12/07/2009, 23:42

nei den er levert med 24 og 12 volt,4,2 motor er lastebil motor industri motor også brukt i truck ,også i marine .
galant 260

Offroader
 
Innlegg: 111
Registrert: 11/03/2009, 22:00

Re: 160 patrol

Innlegg colormax » 13/07/2009, 00:11

ja vel, men de som står i patrol er 4,2 l er 12v. men brukes den med turbo i truckene, er på jakt etter turbo manifoiler.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: 160 patrol

Innlegg galant 260 » 13/07/2009, 01:02

nei pat 160 er levrt orgi med 4,2 24 v som fn bil ,ja noen truck er levert med turbo,og lastebiler er det noen som har 4,2 nissan kl 1.mk2
galant 260

Offroader
 
Innlegg: 111
Registrert: 11/03/2009, 22:00

Re: 160 patrol

Innlegg galant 260 » 13/07/2009, 12:09

pat 160 3,3 er levert som 12 og 24 volt.den minste motor som er levert i pat 160 ,er 2,7 i sør amerika,
galant 260

Offroader
 
Innlegg: 111
Registrert: 11/03/2009, 22:00


Returner til Patrol

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest