Hei igjen

Ja da er vi på litt nye omeråder.
Frem til Torsdagen fulgte vi løypen fra tidligere, Ente på Turtagrø , der vi var like velkommene som altid
Så dreide vi vestover før vi campet.
Der ble det en splitting da , da hjemlengselen begynte bli for stor for Sørlands gjengen
Vi leiter jo stadig etter fine opplevelse steder, som vi kan bruke i tursamenheng. Vi ble anbefalt av ferge gutta, å ta en tur ut til Solund en kjempeflott øy med helt fantastisk natur.
På fergen ut fikk vi litt god info om stedet av Kari Traa , hun var litt bekymret på om vi hadde avtalt noe camping der ute . det hadde vi selfølgelig ikke , så vi spurte om det var greit vi sov på hytten hennes, fikk ikke noen god respons på det
Men plass til teltet var ordnet med en gang vi spurte,på Solund Fiske og sjøbu utleie, ikke noe problem der nei
Vi fikk en fantastisk plass helt ved vannet (se bilde under, telet står mellom masten på båte og den røde skjøbuden. 2m fra vannet, fisken har plasket runt helt fra vi kom.
Tror det er seien som jager Silla inn på grunden rett utenfor teltet.
Vi får jo stadig litt bedere kunskap om hva folk ønker seg når de er på turer, så det må vi bare ta med oss videre til neste tur prosjekt.
Ellers må jeg bare konstatere at det har vært en veldig hyggelig tur med mye hyggelige menesker

.
Ting kan gjøres bedre og ting kan gjøres andeledes, det er jo en del av utviklingen her, så vi som er tilbake tar det helt med ro og bare koser oss videre.
Nå sitter vi på resturanten i Harbake og 2 bor bortenfor sitter Myggen å spiser midag med in gjeng fotbal venner, tror det er en liten snobbeplass dette, Servisen er helt upåklaglig o maten ser fantastisk flott ut, så nå bare gleder vi oss til en orntlig flott middag her
JEG HAR IKKE KONSENTRERT MEG OM BILDETAGING UNDER DEN FØRSTE DELEN AV TUREN SIDEN KAROLINE HAR PÅ TATT SEG ANSVARE FOR DET

SÅ VI VENTER OSS EN SNARLIG OPPTADERING FRA HENNE
legger ut litt bilder fra turn her , vi har det veldig bra og solen smiler til oss

DOBBELT KLIKK PÅ BILDENE SÅ FÅR DERE STØRRE BILDER

- Her er vi nå

- På veg opp fjelle med Turbolux fremst

- Her er vår tyskevenn med på tur

- Leirvik Senter her ble det kaffe pause

- To glade gutter på tur

- Utrolig vakker natur

Jo da det ordner vi.