Er helt erlig talt ganske dritt lei dette jeg også. De skifter priser og kødder mye med oss for tiden. bare vi kommer igang med nytt hobby verkstedet

må vi klare å få oss en seipe maskin selv.
En hver med litt teknisk sans forstår at dette er ikke så vanskelig. Jeg anbefaller at vi flytter dekk kjøpene fra Auto Grip om kort tid, og flytter samarbeidet over til Dekk 1,
Det er stor forskjeller på prisene med samme rabattene, og samme varene for oss.
og vi vill få store fordeler av dette.
Det har vært en god del unødig diskusjoner med priser og ting i det siste. dette er ikke en god utvikling og derfor er det større fordeler for oss å bruke Dekk 1.
Dekk 1 vill få inn de dekka vi har behov for iløpet av kort tid, samt et greit spekter av felger jobbes det med.
Men regner også med vi blir litt selforsynte med offroad dekk på sikt.
Nå er det en dekk krise, på enkelte dimensjoner og dette burde folka på Autogrip forstått for lenge siden,jeg har advart mot dette lenge og sa dette for en 10 månder siden.
Har man ingen fremsyn i markede så blir ting vanskelig.
Å der er de nå,de står for øyeblikket helt uten dekk å levere

.
Denne seipemaskinen har sikkert gått i 10 år uten serlig vedlikehold, (har værtfal sett sån ut) og når den først da må vedlikeholdes skyldes det disse få 4x4 dekka våre , det er jo bare en laterlig.
Gutta på Autogrip har vært mye greie med oss, men vi har jo vært kunde for mange 100 dekk hos de og heller ikke formidlet få felger, mest takket være oss i Nissan4x4.no.
Men 2 av sjefene, er sure forde vi handler dekk av flere levrandører. Eller dypt skuffet over at vi ikke handler bare der

,Men noen ganger sparer vi tusner på å handle andre steder

.
Min oppgave mener jeg er å skaffe dere medlemmer biligst mulig dekk og felger, kort sakt best priser.
Autogrips oppgave er å tjene mest mulig med penger på de samme varene.(naturligvis)
Dette forstår jeg godt at kan være vanskelig

, det er heller aldri vært meningen at de ikke skall tjene penger på oss, men dette har vert et side produkt som de har fått helt gratis ved hjelp av oss i Nissan4x4.no, og jeg har brukt riktig mange timer på å hjelpe til med å skape denne nisjen.
Så de må også ha tolleranse for vår interesse..
Men for meg virker det som de er blitt så store nå i denne kjeden, at vi bare kan betale fulle priser snart. og markede har de jo fått av oss

kansje..... men har de det.

Vi har nå en avtale på alt av dekk og felger ved E18 motorsenter /Dekk.1, som bare få har maken til

Så dette er ikke tap for oss, men en stor vinst for oss medlemmer i Nissan4x4.no som trenger dekk og felger

Jo da det ordner vi.