hvem seiper dekker i tønsberg vestfold området
. scania har slutta
...... faen... mente de ødela maskinen på de store dekka.. er snakk om 37" mtrDato/klokkeslett: 23/11/2025, 12:19
. scania har slutta
...... faen... mente de ødela maskinen på de store dekka.. er snakk om 37" mtrcossietbg skrev:krise...
hvem seiper dekker i tønsberg vestfold området. scania har slutta
...... faen... mente de ødela maskinen på de store dekka.. er snakk om 37" mtr
må vi klare å få oss en seipe maskin selv.
.
, det er heller aldri vært meningen at de ikke skall tjene penger på oss, men dette har vert et side produkt som de har fått helt gratis ved hjelp av oss i Nissan4x4.no, og jeg har brukt riktig mange timer på å hjelpe til med å skape denne nisjen.

får vel sette meg på verkstedetgølvet med en stanleykniv..he he. kansje ferdig seipa te nyttår..
så blir det sikkert en ordning på det.Henrix skrev:Mmmmmm
Colormax???? "En hver med litt teknisk sans forstår at dette er ikke så vanskelig"???????????????????????????????????????????
Jeg har jobbet med dekk i noen år og har sett flere tilfeller av offroaddekk som har blitt rasert på få sekunder av folk som har jobbet med dekk i mange år. å få til god seiping på et groft offroaddekk, er faktisk ikke så enkelt som det kan virke som. Men at man ødelegger maskina med å seipe ett dekk, da er det vell heller snakk om for dårlig maskin
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester