men jeg får bare fortsette - kan ikke gi meg nå
men bytter jeg toppakninga og den ikke slutter å ryke og være så tungstarta da veit jeg ikke riktig
Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 14:51
jab skrev:hehe nei det vil jeg tru - da hadde di vært på skroten alle i hop![]()
men jeg får bare fortsette - kan ikke gi meg nå
men bytter jeg toppakninga og den ikke slutter å ryke og være så tungstarta da veit jeg ikke riktig

jab skrev:i dag tittet jeg på en løs topp og sprekkene som blir i mellom ventilene er ganske greit å se - jeg brukte propanvarme og varmet forsiktig over et par steder det så ut som det var en liten sprekk og da suntes den mykke betre
hvor andre steder sprekker dem???
var litt rart med denna motoren/toppen for sprekkene var på syl nr 5 og 6 og det var råden på syl 1 som har røki

det er bare så jævelig artig, spesielt når vi egentlig skulle brukt tiden på å lage en ny Nissangarasje

colormax skrev:Jeg har mye samme følse som deg om dagen vedrørende gamle biler . per i dag har jeg 3 biler på 3 forskjelige verksteder.![]()
det er bare så jævelig artig, spesielt når vi egentlig skulle brukt tiden på å lage en ny Nissangarasje
![]()

colormax skrev:pr i dag 1 stk 160/260/Y60 4,0L Patrol
1 stk Toyota Yaris D 2000 mod
1 stk Ford transitt 2,5 td denne ble faktisk EU i dag uten anmerkninger, helt utrolig , at noe kan gå bra
Returner til Garasjer / Our cars & history
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest