trenger sårt noen deler

trenger sårt noen deler

Innlegg tørst,y60 » 01/12/2009, 02:03

hei alle sammen.. d gikk litt hardt utover bilen på en aldri så liten skogstur her i trøndelagen :? er d noen i trøndelag som har en pasasjer dør til overs så har jeg veldig lyst til å kjøpe den :D så trenger jeg litt tips anngående en bremcalypter bak på venstre side som henger :( bremse skiven var helt rød gul når jeg stoppet :( kansje lurt å nevne att dette er en 90 mod gr 2,8 l med elektrisk vindu :Whistle: kjørte på en relativt gjenngrodd skogsvei som var islagt så jeg kom ikke opp den jævla bakken, så på tur nedover igjen fikk jeg veldig stor fart å gikk rett te skogs. bilen så virkelig ut som ett juletre på tur ut av skogen gran kvister hengende alle plasser :lol: satt så godt planta inni skogen der att en av norges råeste landcruisere ikke fikk den opp :? trygve på hell bil i trondheim sin :D måtte traktor med front lesser til for å løfte bilen ut :? men fikk den ut da :D men en gåend side dør, bakfanger bakskjerm å fram skjerm. men tror bakskjermen å fram skjermen er rett bar.. åsså må jeg vell bygge den rør fangern bak som jeg har planlagt nå da :) ring meg da vis noen har deler tlf 41216557

håper noen har glede av å lese om denne artige turen som endte litt vell galt :) men bestandig artig å kjøre til skogs .. biler er jo til for å brukes :dance:
full gass
tørst,y60

Brukerens avatar
Offroader

Re: trenger sårt noen deler

Innlegg jab » 01/12/2009, 06:57

bilder hadde vært kult
onroader
jab

Offroader

Innlegg tørst,y60 » 01/12/2009, 09:08

har desverre ingen bilder :( var mørkt åsså hadde jeg glemt kameraet mitt som bestandig bruker å ligge i bilen :( prøvde å ta bilder med telefonen men ble bare flekker av lysene som ble med :(
full gass
tørst,y60

Brukerens avatar
Offroader

Innlegg dayota » 01/12/2009, 19:31

Har dør liggende jeg. Usikker på tilstand med tanke på rust og bulker. Skal sjekke.
Tror bakskjermen på delebilen er hel også.
2 stk kort 160 og 2stk kort Y60
Hold Norge rent. Høgg en tohjulstrekker!!
dayota

Nissan4x4 fan

Innlegg jab » 01/12/2009, 20:44

jeg har dør også ganske rustfri
bremsecalippern er vel bare å overhale eller bytte???
onroader
jab

Offroader

Innlegg tørst,y60 » 02/12/2009, 01:00

takker veldig for responsen.. har nå fått tak i dør så den blir forhåpentligvis monter i morgen :D så må jeg prøve å få tatt en kjikk på calyptern. da bli pattis`n kjørbar igjen.. er jo avhengi av bil :? men kan itj hold oss på veien av den grunn :dance: vurdere veldig om jeg skal prøve å rette opp skjermene eller kjøpe nytt akkurat nå .. framskjermen er jo nesten helt ny :?
full gass
tørst,y60

Brukerens avatar
Offroader

Innlegg colormax » 02/12/2009, 01:31

Bra tingene ordner seg for deg, :dance:
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Innlegg tørst,y60 » 03/12/2009, 01:40

ja alt ordner seg for snille gutter har æ hørt nånn sagt en gang i tia, skjønne itj koffor d ska ordne sæ te mæ da :think: fikk satt inn døra i dag ja å fikk løsna på calyptern :D fikk grov retta litt på framskjermen å satt inn stereo anlegg å greier :D så d vart en liten kose tur oppi skogen etterpå.. helt uten å ødelegge nå nye ting eller kjør mæ fast :dance:
full gass
tørst,y60

Brukerens avatar
Offroader

Innlegg colormax » 03/12/2009, 09:01

tørst,y60 skrev:ja alt ordner seg for snille gutter har æ hørt nånn sagt en gang i tia, skjønne itj koffor d ska ordne sæ te mæ da :think: fikk satt inn døra i dag ja å fikk løsna på calyptern :D fikk grov retta litt på framskjermen å satt inn stereo anlegg å greier :D så d vart en liten kose tur oppi skogen etterpå.. helt uten å ødelegge nå nye ting eller kjør mæ fast :dance:

Mulig dette var et exempel på at noen også lærer litt på den harde måten :mrgreen:
Fint det begynner bli mye tigjenglige deler til disse bilene :dance:
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til Patrol

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester