Tror det heller mye til det siste du skrev. det har aldri vert noen stor interesse for å sette inn denne motoren. men egentlig er det en kjempe motor. helt sikkert noen som har prøvd dette også ???
må ikke bytte akslinger nei, de går fint omenan , men flensene på kassa må flyttes over. men 3,3 er jo ingen dåelig erstatning.om det passer men kjøper du en god 2,8l så går jo den lenge den, og ikke så dårlig heller
joda det er gjort ,det er fullt mulig hive 3,3 i y60 ,men da må man ha gir kasse ev adapter på kasse ev bruke kasse fra 3,3,men det går litt tid og best å ha en donor bil.du treng bla kardangbøy mellom ram og girkasse fester og litt modin på gir stenger og en telf til unikardang,og bygge om ev bakaksel,så det er fulltmulig,på is er det gjort mye,og det er gjort i norge også,men du må ha litt bil teknisk erfaring og kan sveise
joda v8 350 evt 6,5 er også brukt ,går lett nedi med v8 pat har like store bremser som ch 4x4 bl,4,2 varier mye i pris ,like greit å kjøpe en bil selv fra belgia eller tyskland ,england,uk har jo mer avgifter på 4x4 biler en norge så mange 4x4 blir huggd