BTW:
Hvordan gjør du Tormod med reservehjulet? Klarer festet på døra å bære 33x12.5x15 uten å sige eller liknende? Eller har du originalhjulet på festet?
Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 16:28
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester