AT 37" 07Mod!
Står heima i tune å berre vente på å få komma på treff på dagali i år!

Her e gamle Hiluxsen å Nye cruiser 'en.
Trudde 35" va rimele store dekk, men såg ut so smådekk i forhold te 37"
Dato/klokkeslett: 27/06/2026, 08:37






Returner til Garasjer / Our cars & history
Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 1 gjest