Dagali i dag
Det var en veldig oppfriskende tur

Var først innom hotellet snakket litt om maten vi skulle serveres, fikk bare bekreftet at alt det var under kontrol
Så reiste jeg ned på Dagali flyplas og tok en gjenomgang på løyper og plaseringe.
Vi får masser av plass, og det vil bli laget mange fine kjøre traseer, blir spenende dette.
Preppe maskinen var på Vastuland og de var igang med å forberede vår ankomst, de lager også kjøre område omkring bygningene der oppe som kan brukes til litt lettere prøvekøring.
HUSK INGEN MÅ FINNE PÅ LURE TING MED HENSYN TIL KJØRINGEN; KUN DER DERE FÅR INSTRUKS OM Å KJØRE.
Snakket også med karene i alpin anlegget. de var veldig medgjørlige, ble enå litt bedre etter litt smøring med Vikingtreff gensere
Oppsumeringen fra dagens tur, er bare gledlig, alt ligger helt til rette for et kjempe treff alle er glade og venter på oss der oppe.
Måtte jo finne på noe mer når jeg først var på tur, så jeg kjørte innom Veggli Vertshus og gjorde en liten avtale. Så der dere sponser de oss med gratis kaffe, om dere
Stopper der på turen oppover, de skulle også se om di kunne ordne litt ekstra gode tilbud til oss.
Veggli ligger ca mitt imellom kongsberg og Dagali.
Bensin stasjonen på andre siden av gaten skulle også vurdere om de skulle gjøre litt ekstra om vi fylte drivstoff der, skulle ringe i morgen

Resten begynner å dette på plass, kommer med en helgeplan litt senere.
Jo da det ordner vi.