Har ikke hatt noe som helst problem men min D22, har Powerbox, filter og eksos, av typen rakt rør, katalysatorinnmat er ikke-eksisterende, yter ca 175hk, kjører fra standard D40 på 0-120 da stopper det seg pga at d40 har ett gir til
.....men hvis motorhavari skulle bli tilfelle en gang så blir det motorbytte, enten til D40 motoren eller til bensin... snakker da om VG33ER som D22 er levert med i USA / Australia under navnet Nissan Frontier
Fant en sån d40 motor i Tyskland/Polen som var gått 8000 km, men det er riktig mye jobb å få den i en D22 etter hva vi har finni ut. mye greier tror jeg.
Har lurt litt på de 2,7L motoren mulig det kan vere en løsning.
Power is nothing without Quattro
1997 Ford Ranger Splash 3.0 Vulcan V6
1986 Nissan Laurel 2.0 GL (km stand 109000)
1989 Nissan Laurel 2.4E SLX (km stand 110000)
1991 Nissan Patrol 4.2 gasser Y60
2004 Nissan Navara D22 (Solgt)
1988 Isuzu Trooper 2.8 DLX (Solgt)